دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 681675
تعداد نوشته ها : 524
تعداد نظرات : 85

Loading...
Rss
طراح قالب
GraphistThem246
Nokia N99با 16 گیگ هارد و 8 مگاپیکسل دوربین و . . . 

بعد از عرضه گوشی IPHONE توسط شرکت APPLE ؛ نوکیا برای این که این رقیب نو پا حرفی برای گفتن نداشته باشد دست به تلاش های گسترده ای زده است تا همچنان غول بی بدیل عرضه گوشی تلفن های همراه باقی بماند.

یکی از گوشی های نوکیا که فعلا در مرحله ساخت و بررسی است و جزو اسناد محرمانه شرکت محسوب می شود گوشی جدید سریN موسوم به N99 است. این پرونده محرمانه که اخیراَ گوشه ای از امکانات آن لو رفته است در صورت به طور حتم بیشترین سهم بازار تلفن های همراه را به خود اختصاص خواهد داد. امکانات باور نکردنی این گوشی از N99 یک اسطوره ساخته است. شاید شما جزو معدود افرادی باشید که از این پرونده با خبر شوید.

این گوشی که از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به N800 نوکیا دارد با ورود خود به بازار به طور حتم راه را بر دیگر رقبای خود خواهد بست. در اینجا به گوشه ای از امکانات این گوشی اشاره خواهیم کرد.

دوربین استفاده شده در این گوشی از وضوح 8 مگاپیکسل قدرت دار د البته ذکر این نکته ضروری است که هنوز مشخص نیست که از چه لنزی در این دوربین استفاده می شود اما در حدود 80% این امکان وجود دارد که بار دیگر نوکیا با شرکت آلمانی Carl Zeiss به عنوان لنز مورد نظر خود استفاده کند.

بعد از عرضه N91 به همراه 4 گیگابایت حافظه داخلی که با استقبال خوبی مواجه شد این بار نوکیا در نظر دارد تا از یک ماکروهارد 16گیگابایتی استفاده کند. علاوه بر این ، این گوشی دارای درگاه قرار دادن حافظه نیز هست یعنی شما می توانید با احتساب این 16 گیگ و 8 گیگ حافظه، مجموعاَ 24 گیگابایت حافظه داشته باشید که در زمینه ساخت موبایل یک شاهکار محسوب می شود. صفحه نمایش این گوشی 2/3 اینچ و با مشخصات Wide 16:9 است که برای اولین بار در این ابعاد قابلیت تفکیک‌پذیری 16 میلیون رنگ را داراست.

بعد از عرضه IPHONE و پشتیبانی این گوشی از Divx ، نوکیا نیز پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی و تصویری را در این گوشی قرار داده است. حمایت از: ACC,MP4,ACC+,MP3,MPEG,Divx,Xvid و انواع فرمت های پخش از خصوصیات چشم گیر این گوشی محسوب می شود.

قابلیت فیلمبرداری این گوشی از لحاظ کیفیت در حد DVD و 3DFPS است که این خود عاملی است برای این که فیلم های گرفته شده با این دوربین قوی در نهایت کیفیت پخش شود.

پشتیبانی از 3G,WLAN,Wi-Fi از این گوشی یک ابر قدرت ساخته است. یکی ذیگز از مشخصه هایN99 وجود JOG Scroll جالبی است که در 9 جهت مختلف حرکت می کند. از این رو شما را از اجام بازی با کیبورد خود گوشی راحت می کند. با این اوصاف آیا شما نیز آرزو دارید روزیN99 را در دستان خود لمس کنید؟

اگر جواب مثبت است باید صبر پیشه کنید، تاریخ عرضه رسمی این گوشی هنوز مشخص نیست.

من که روز اولی که این گوشی وارد بازار ایران شد به هر قیمتی که شده خریداری می کنم.

 

 

حالا نگاهی کوتا ه و مختصر به امکانات این گوشی می اندازیم.

دوربین: 8 مگاپیکسل

حافظه: 24 گیگابایت

امکانات اتصال: همه اتصالات

صفحه نمایش: 2/3 اینچ Wide16:9 16 میلیون رنگ

زمان مکالمه: فاش نشده

امکانات پخش : همه امکانات

وزن:فاش نشده

 گارانتی: هنوز نیامده است.

Nokia N99 Review

16GB Flash internal memory, 9-way front joystick, and up to a 4GB miniSD card slot. It will also feature a 16:9 3.2-inch widescreen, GPS, MP#, WLAN WiFi, a QWERTY keypad, 8-megapixel camera, DIVX XVID MPEG AVI video reading, and a 3 CCD 720 pixel wide 30fps video capture.



دسته ها : اخبار
X