دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 685275
تعداد نوشته ها : 524
تعداد نظرات : 85

Loading...
Rss
طراح قالب
GraphistThem246
پزشکی از آب برای درمان بیماری استفاده می کند(1) 

دکتر فریدون باتمان قلیچ در سال 1913 میلادی در ایران متولد گردید.
او دانش آموزی با هوش و با استعداد بود و موفق شد در دانشکده پزشکی سن ماری شهر لندن به عنوان دانشجوی پزشکی پذیرفته شود. پس از پایان تحصیلاتش در رشته پزشکی، در بیمارستان سن ماری شهر لندن به کار مشغول شد.
او تمایل داشت تا به کشورش باز گردد و به هموطنان خود خدمت کند، از این رو در سال 1987 میلادی به ایران بازگشت و خود را ملزم ساخت تا کی از بزرگ ترین مجتمع های پزشکی ارائه کننده خدمات. تخصصی را با در نظر داشتن اهداف خیرخواهانه بنا کند.
ولی ایران در این برهه از زمان با تحولاتی روبه رو بود و تسهیلات و موقعیت لازم برای عملی شدن فکر و خواسته دکتر باتمان قلیچ فراهم نبود.
دکتر باتمان قلیچ به تدریج به اثرات درمانی جالب و شگفت آور آب پی برد. از این به بعد بود که تغییرات زیادی در نحوه زندگی او ایجاد شد و او را وادار ساخت تا زندگی اش را وقف گسترش دادن پیام اهمیت آب نماید.
یک شب وقتی دکتر خواب بود، بیماری به او مراجعه کرد که از درد شدید در ناحیه شکم رنج می برد. او پس از انجام دادن اقدامات تشخیص اولیه، دریافت که درد بیمار از زخم ناحیه دستگاه گوارش او ناشی می شود ولی دارویی در دسترس نداشت، از این رو با ابتکار و هوش فراوان خود به بیمار پیشنهاد نمود که دو لیوان آب بنوشد.
بیمار بعد از چند دقیقه بیان نمود که احساس بهتری دارد و این موجب شگفتی دکتر شد! دکتر مقادیری بیشتری از آب را در فواصل زمانی بیست دقیقه ای به بیمار داد و درد او بدون استفاده از هیچ گونه دارویی ظرف مدت هشت ساعت رفع گردید.
دکتر باتمان قلیچ گمان کرد که با پدیده شگفت انگیزی برخورد کرده است. او در سال های بعد، با ارائه روش آب درمانی به صدها انسانی که از بیماریهای گوناگون رنج می بردند و به این روش نیاز داشتند، ارزش درمانی آب را مورد مطالعه قرار داد.
زندگی شهرنشینی در دهه های اخیر استرس و اضطراب فراوانی را در برداشته و افراد را با بیماری های گوناگون روبه رو نموده است. در کنار این مشکل، افراد بی بضاعتی یافت می شوند که حتی هزینه لازم برای درمان بیماری خود وتهیه داروهای لازم را ندارند. دکتر باتمان قلیچ با ارائه راهکار آب درمانی راهی جدید به روی این گونه افراد گشود و بیماران با پاسخ مناسبی که از روش درمان غیر معمول او دریافت نمودند، او را به عنوان پزشک ماهر در عرصه علم طب و درمان بیماری ها باور کردند.
دکتر باتمان قلیچ پس از چندین سال اقامت در ایران و ناکامی در عملی کردن آنچه در ذهن می پرورانید، در سال 1982 میلادی ایران را به مقصد ایالات متحده آمریکا ترک نمود و اکنون در این کشور زندگی می کند. او حالا زندگی خود را وقف آموزش سودمندی ها و فواید حاصل از نوشیدن آب خالص به مردم کرده و این هدف را پیش روی خود قرار داده است.
مقالات نوشته شده توسط دکتر باتمان قلیچ در مجلات دارای ارزش علمی بالا مانند Journal of Clinical Gastro Entomology، نیویورک تایمزو و ژورنال های انجمن پزشکی به چاپ رسیده اند.


تهیه و تنظیم : سامانه اینترنتی سایت روز


X