دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 681745
تعداد نوشته ها : 524
تعداد نظرات : 85

Loading...
Rss
طراح قالب
GraphistThem246
  مطالب زیر از وبلاگ ( ام شادی ) برداشته شده است :

آیا ناصر عبدالهی خودش مرده است؟ آیا در ماجرای مرگ او مسئله اصلی فوت وی به دلیل مصرف بالای مشروبات الکلی بوده است؟ آیا چنانکه در میان عوام منتشر شده، ناصر عبدالهی در اثر مصرف بی رویه و غیر متعادل مشروبات الکلی یا داروهای آرام بخش مرده است؟ یا اینکه واقعیت در مرگ این خواننده محبوب و 36 ساله چیز دیگریست. آیا ناصر عبدالهی را نکشته اند؟

همه این سئوالات و سئوالات بسیار دیگری از این دست در ذهن بسیاری از روزنامه نگاران این روزها نقش بسته و می گذرد. با این همه پس از چندین و چند روز تحیق و پرس و جو و کنجکاوی، راز مرگ ناصر عبدالهی دیروز بر من برملا شد و نوشتنش در این وبلاگ از آن جهت است که اساساً بدلیل پیچیدگی موضوع تقریباً هیچ روزنامه ای حاضر به چاپ آن نیست و من نیز به دلایل بسیاری مجبورم در مجملی کوتاه این حدیث مفصل را بیان کنم.

راستش ناصر عبدالهی خودش نمرده است بلکه .....! ماجرا البته ریشه در سالهای دورتری دارد. مرگ مشکوک این خواننده از اختلافات خانوادگی و تغییر مذهب عبدالهی سرچشمه می گیرد. همینقدر می توانم بنویسم که عبدالهی به تازگی شیعه شده بود. 

چند هفته پیش از مرگ عبدالهی در یک دعوای خانوادگی این جوان رعنا را چنان می زنند که یکی از پاهایش از چند ناحیه دچار شکستگی استخوان می شود و ناصر عبدالهی را رفقایش به هزار زحمت از آن مخمصه بیرون کشیده و به منزل می رسانند و خانواده برای بر نخواستن دعواهای رایج قومی قبیله ای با خوراندن دیازپام های قوی سعی در خواب کردن و کاهش درد خواننده مشهور می کنند. بی خبر از آنکه استخوان ران عبدالهی شکسته است و دچار عفونت استخوانی شده است. مصرف بالای دیازپام و سرایت عفونت زخمها به کلیه ها و همچنین ایجاد زخم بستر همگی باعث می شود تا عبدالهی هر دو کلیه خود را از دست بدهد و به کما برود و باقی را هم که شما می دانید. 

گرچه در میان عوام و حتی برخی از همکاران مطبوعاتی چنین رایج شده که او بدلیل مصرف بالای مشروبات الکلی فوت کرده است!

و اگر این موضوع صحت دارد و یا گمان میرود که صحت داشته باشد آیا مسوبین این جنایت تحت پیگرد قضائی قرار گرفته اند ؟


دسته ها :
X