دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 685631
تعداد نوشته ها : 524
تعداد نظرات : 85

Loading...
Rss
طراح قالب
GraphistThem246
خوزستان اعلام موجودیت کرد خدای کچل در 
در پی طرح ادعای خدایی از سوی یک شهروند خوزستانی، تعدادی جوان با گرویدن
 به این فرقه ساختگی، به عبادت و پرستش این شخص روی آورده‌اند.
 
به گزارش جهان، در پی طرح ادعای خدایی از سوی یک شهروند خوزستانی، تعدادی جوان با گرویدن به این فرقه ساختگی، به عبادت و پرستش این شخص روی آورده‌اند.

در پی طرح ادعای خدایی از سوی یک شهروند خوزستانی، تعدادی جوان با گرویدن
 به این فرقه ساختگی، به عبادت و پرستش این شخص روی آورده‌اند.
به گزارش جهان، در پی طرح ادعای خدایی از سوی یک شهروند خوزستانی، تعدادی جوان با گرویدن به این فرقه ساختگی، به عبادت و پرستش این شخص روی آورده‌اند.
این شخص که «ع.غ» نام دارد و به "صائد" معروف شده است از مدتی پیش با مطرح‌کردن خود به عنوان خدا و آفریننده انسان‌ها، به فریب مردم و به‌ویژه جوانان عرب‌زبان خوزستان روی آورده و به بهانه‌های مختلف آنان را برای پرستش، گرداگرد خود جمع می‌کند.
این در حالی است که طرح ادعای خدایی از سوی افراد مدعی تا کنون بسیار کم‌سابقه بوده و مدعیان معمولاً با در نظر گرفتن سطح شعور فریب‌خوردگان، تنها به طرح ادعای ارتباط دائم با امام مهدی یا برانگیختگی به عنوان پیامبری جدید اکتفا می‌کردند.
در فیلمی که اخیرا در گوشیهای تلفن همراه بلوتوث می شود فردی حدودا ۴۰ ساله که سر و صورتی تراشیده و کاملاً بی‌مو دارد ادعای الوهیت و خالقیت و در عین حال قیافه‌ای مضحک دارد.
وی در تمام مدت حضور در جشن تولد خود، کلاهی لبه‌دار بر سر و یک پیراهن مشکی راه‌راه به تن داشته و هیچ کلامی از وی شنیده نشده است.
حاضران در مراسم که با ده‌ها جعبه کادو، گل و شیرینی به دیدن صائد آمدند نیز با تهیه کیک تولدی که با دو عکس که یکی در دوره جوانی و دیگری به‌تازگی از وی گرفته شده تزئین شده است، از مقام وی تجلیل کردند! در جای‌جای خانه محل برگزاری این جشن نیز، تصاویر مختلفی از صائد با لباس عربی، عقال و دستار و لباس اسپورت، لابه‌لای گل‌ها، ریسه‌های چراغانی و روبان‌های رنگی نصب شده است.
در یکی از آخرین جلسه‌های صائد که به مناسبت سالروز تولدش برگزار شده بود، حدود ۷۰ نفر که اکثر قریب به اتفاق آنها را جوانان ۱۵ ساله تا ۳۰ ساله تشکیل می‌دهند با ادای سجده، بوسیدن دست و پا، خواندن مناجات‌‌های عربی و رقص و پایکوبی، ارادت خود را به خدای دروغین خود نشان دادند.!
در این محفل جشن که گفته می‌شود در منزل یکی از مریدان صائد برگزار شده است، وی به محض ورود به خانه، مورد استقبال گرم حضار قرار می‌گیرد و افراد مختلف با اهدای دسته‌های گل، به دست‌بوسی وی می‌روند.
در این محفل که چند ساعت ادامه داشته و شامل حدود ۶۰ پسر و تعدادی زن و نوزاد بوده است،‌ عده‌ای از جوانان همزمان با خواندن مناجاتی به زبان عربی مشابه عبارات مناجات‌های اهل بیت (مسلمانان) با خداوند از جمله "یا الهی و ربی! یا رب العالمین! یا من خلَقَنی! یا عُدتی فی شدتی! و یا مونسی فی وحشتی!" دسته‌جمعی به سوی وی سجده می‌کنند و وی مکرراً با قرار دادن دست راست خود بر روی سینه‌اش از آنان تشکر می‌کند و سپس تک‌تک در مراسمی نمادین به مدت نیم‌ساعت، با حالتی متواضعانه پیش آمده و پس از روبوسی با صائد، دست و پای وی را می‌بوسند و به وی ابراز عشق و علاقه می‌کنند.
زنان حاضر در جلسه که در اتاق دیگری حضور داشته‌اند،‌ نوزادان خود را برای تبرک به دست پسران جوان می‌دهند تا به دست صائد برسانند و وی آنها را نوازش کند.
در ادامه این محفل، پسران حاضر با گذاشتن نوار موزیک‌های پاپ روز و خواندن اشعار عاشقانه به زبان عربی محلی، حدود دو ساعت رقص و پایکوبی می‌کنند و پس از اینکه خسته می‌شوند دور صائد حلقه می‌زنند و تک‌تک با وی به گفت‌وگو و نجوا می‌پردازند.
جالب اینجاست که صائد که سعی دارد وقار و متانت دروغین خود را در حضور جمع حفظ کند بعضاً با متلک‌ها و لطیفه‌گویی‌های آنان در حالی که دست خود را جلوی دهانش می‌گیرد، می‌خندد!
برخی از حضار هم با آوردن آب و شربت برای صائد، باقی‌مانده آب را برای تبرک برمی‌دارند.
صائد پرستان در پایان این محفل، با رسیدن به حضور صائد، شکلات‌های متبرک را از دست وی می‌گیرند و با نگاهی متواضعانه به سوی او خیره می‌شوند.
گفتنی است بسیاری ازاعمال ورفتار«ع.غ»همچون ابراهیم میرزائی است که درخارج ازایران توهم رهبری ایران رادرسرمی پروراند.
ورزشکاری وکم حرفی ازترفندهای این فردبوده که «ع.غ»هم مانندوی رفتارمی کند و ازترس اینکه ممکن است حرفی بزند و تهی بودنش را افراد بفهمند سعی می‌کند اصلا حرف نزند.
گفته می شود «ع.غ»به تازگی شاخه خارج از مرز را هم فعال نموده و با سوءاستفاده های کلان مالی ازافرادکشورهای هم حاشیه خلیج فارس سعی دارد سیطره حکومت خدایی! خود را گسترش دهد





دسته ها :
X