دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 681743
تعداد نوشته ها : 524
تعداد نظرات : 85

Loading...
Rss
طراح قالب
GraphistThem246
آقای موسوی دروغ و سیاه نمایی بس است !!


کدام وطن ؟! کدام نماد سبز...!!



آقای موسوی واقعا لجم میگیره وقتی توی مستند ۲ خودتون، میگید من توی این چهار سال دولت نهم ساکت بودم ولی دیگه طاقت نیاوردم!! آخه شما توی این بیست سال مگه ایران زندگی نمیکردی آیا همه چیز وفق مراد بود...!!

 

آقای موسوی من شما رو دروغگو می دانم چرا که وقتی احمدی نژاد پرونده خانومتون رو نشون داد ...اون هم با اجازه خودتون که اون لحظه به سکته هم رسیده بودید،ناگهان رگ غیرتتون تمام ایران را پر کرد و داد و بیدا و فلان...اما خند داره وقتی زنتون از مردای غریبه در حضور خودتون گل دریافت میکنه .... مثل بیست سال غیبتتون غایب بودید و صداتون هم در نیومد...!!!

متاسفم

واقعا تاسف داره سیاه نمایی رو به جایی رسوندید که تاریخ هم گواهی مثل اون رو داره

بله یه زمانی  علی علیه السلام رو خونه نشین کردند و مردم بعد از شهادت مولا علی میگفتند مگه علی هم نماز می خونه...الان هم چنان سم پاشی میکنید که به مردم بقبولیند"

 "احمدی نژاد دروغگو و خائن به ملته...!!

واسفاه از این سیاست.

قابل توجه شما که رنگ سبز رو مورد سوء استفاده ابزاری قرار داددید،  چرا که طرفداران شما در میدان ولیعصر پارچه سبز به سگهایشان بستند و ...شعار موسوی زنده باد سر می دادند...آیا این است شان نماد مذهبی!!!

(اگردر مورد این سوالات جواب قانع کننده ایی دارید در قسمت نظرات درج نمایید...آقای موسوی پاسخ به این سوالات من را قانع می کند و رسما از رویکردی که در این وبلاگ دارم برمی گردم....آیا جواب میدهید؟!)

دسته ها : انتخابات
X